စာမ်က္ႏွာမ်ား

Tuesday, May 28, 2013

ဘိုင့္ဘိုင္


ေန႔ခင္း၏ပူျပင္းလွေသာအပူရွိန္မ်ားေလ်ာ့ပါးသြားသည့္ ညေနခ်ိန္ခါ၏သာယာလွေသာ ေလေျပညွင္းမ်ားႏွင့္အတူ အင္းယားကန္ေဘာင္ေပၚတြင္ေလညွင္းခံသူမ်ားစြာႏွင့္ စည္ကားေနပါေတာ့သည္။
“Mrs Rose မနက္ျဖန္ျပန္သြားျပီးရင္ ျပန္လာအုန္းမွာလား…”
“အင္း…. သိပ္မက်ိန္းေသပါဘူး ကၽြန္မျပန္လာျဖစ္ခ်င္မွလာျဖစ္လိမ့္မယ္..”
“ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ Mrs Rose ကိုထပ္လာေစခ်င္ပါတယ္…”
ကန္ေဘာင္ေပၚတြင္ေလညွင္းခံအပန္းေျဖရင္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ဦးသည္ စကားတေျပာေျပာႏွင့္ ေအးခ်မ္းမႈ႔ရဲ့အရသာကို ခံစားေနခဲ့ပါေတာ့သည္။
Mrs Rose သည္ ဥေရာပႏိုင္ငံတခုမွလာေသာ ခရီးသြားဧည့္သည္တေယာက္ျဖစ္ျပီး ကၽြန္ေတာ္မွာေတာ့ Mrs Rose အတြက္ စကားျပန္အေနျဖင့္ ေအဂ်င္စီမွ တာ၀န္ေပးခံထားရသူတေယာက္ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ဦးသည္ တဦးကိုတဦးျမင္ျမင္ခ်င္းခ်စ္တဲ့အခ်စ္မ်ားႏွင့္သာမက သံေဃာဇဥ္မ်ားပါေပါင္းစည္း၍ ယခုဆိုလွ်င္ သမီးရည္းစားဘ၀ေရာက္ေနျပီ ျဖစ္ပါသည္။

Mrs Rose ၏နီညိဳေရာင္ဆံေကသာ၊ေတာင့္တင္းတဲ့ခႏၱာကိုယ္၊ပုလဲလံုးႏွင့္တူလွစြာေသာ မ်က္လံုးေလးမ်ားတို႔သည္ ကၽြန္ေတာ္၏စိတ္ႏွလံုးသားထဲတြင္မူ ေကာင္းကင္ေပၚမွနတ္သက္ေၾကြက်လာေသာ နတ္သမီးတပါးသေယာင္ထင္ျမင္ေနမိပါေတာ့သည္။
“အခ်စ္သည္အရာရာတိုင္းကို အေကာင္းဟုျမင္တတ္ေစသည္” ဆိုသည့္အတိုင္းပင္ Rose အားခ်စ္သည့္စိတ္မ်ားျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္သည္ သူမလုပ္သမွ်အားလံုးကို အေကာင္းခ်ည္းဟုသာ ျမင္ေနမိပါေတာ့သည္။
သူမႏွင့္ကၽြန္ေတာ္ စတင္ခ်စ္ၾကိဳက္ျပီးသိပ္မၾကာခင္တြင္ပင္ သူမသည္ကၽြန္ေတာ့္အား သူမ၏၀ါသနာႏွင့္ sexအေပၚတြင္ သူမမည္သုိ႔မည္ပံုခံစားမႈ႔ရွိသည္ ဆိုသည့္အေၾကာင္းမ်ားကိုပင္ ပြင့္လင္းစြာပြင့္ဟေျပာဆိုပါေတာ့သည္။
အစပိုင္းတြင္ သူမေျပာသည္မ်ားကို သေဘာေလာက္သာနားေထာင္ေပးေနေသာ္လည္း ေနာက္ပိုင္းတြင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကပါ သူမေျပာေသာအေၾကာင္းအရာမ်ားအေပၚစိတ္၀င္စားမႈ႔မ်ား ျဖစ္ေပၚလာခဲ့ပါေတာ့သည္။
ကၽြန္ေတာ္၏စိတ္၀င္စားမႈ႔မ်ားကိုသိေသာအခါ သူမသည္ L.A ရွိသူမသူငယ္ခ်င္းတေယာက္ထံသို႔ေမးလ္ပို႔၍ စာအုပ္တအုပ္မ်ားေပးပို႔ခိုင္းလုိက္ပါေတာ့သည္။
သူမကၽြန္ေတာ္တို႔တုိင္းျပည္တြင္ေနသြားသည္မွာ သိပ္မၾကာလိုက္ပါ၊ သိုေသာ္ ကၽြန္ေတာ္အတြက္မူအေတြ႔အၾကံဳသစ္မ်ားစြာကို ေပးစြမ္းသြားခဲ့ပါေတာ့သည္။
သို႔ႏွင့္ပင္သူမႏွင့္ကၽြန္ေတာ္သည္ အင္းယားကန္ေဘာင္ေပၚတြင္ေလညွင္းခံျပီးေနာက္ သူမေနထိုင္ရာ ဟိုတယ္သို႔ျပန္လည္ေရာက္ရွိလာခဲ့ပါေတာ့သည္၊ ကၽြန္ေတာ္လည္း သူမကိုဟိုတယ္ရွိသူမအခန္း၀သို႔ပို႔ေပးျပီးေနာက္ လက္ျပ၍ျပန္လွည့္ထြက္လုိက္ပါေတာ့သည္။
“ခဏေနပါအုန္း….”
“ဘာလုပ္မလို႔လဲ Rose ”
“ေျပာစရာရွိလို႔ေပ့ါ အခန္းထဲလိုက္ခဲ့…”
ကၽြန္ေတာ္လည္း သူမကေျပာစရာရွိသည္ဟုေျပာသျဖင့္ သူမေခၚေဆာင္ရာအခန္းတြင္းသို႔ ၀င္ေရာက္လာခဲ့ပါေတာ့သည္။
“ရွင့္ကိုကၽြန္မေျပာစရာရွိလို႔..”
“ေျပာေလ ကၽြန္ေတာ္နားေထာင္ေနပါတယ္”
“ရွင္နဲ႔ကၽြန္မမနက္ျဖန္ဆိုခြဲရေတာ့မယ္၊ရွင္၀မ္းမနည္းဘူးလား၊ကၽြန္မကေတာ့ ၀မ္းနည္းမိပါတယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ရွင္နဲ႔ကၽြန္မရဲ့က်န္ရွိေနေသးတဲ့အခ်ိန္ေတြကို  အမွတ္တရေတြမ်ားစြာက်န္ရစ္ခဲ့ေအာင္လို႔ ကၽြန္မတို႔ဒီညေလးကို ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးေလးျဖတ္သန္းၾကရေအာင္ မေကာင္းဘူးလား….”
“Rose ကျဖစ္ခ်င္တာကိုသာေျပာေလ ကိုယ္ကေတာ့ Rose အတြက္ဆိုအားလံုး Okပါတယ္”
“ဒါဆိုကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ့ေနာက္ဆံုးညေလးကို ဒီအခန္းေလးထဲမွာ ႏွစ္ေယာက္အတူအမွတ္တရေတြလုပ္ျပီး ကုန္ဆံုးၾကတာေပါ့….”
“အင္း………..”
အစပိုင္းမွေတာ့ ၀ုိင္ေတြအတူတူေသာက္ၾက၊စကားေတြေျပာၾကႏွင့္ ည(၁၀)ေလာက္ပင္ေရာက္လာခဲ့ပါေတာ့သည္။
“ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္လုပ္ငန္းစၾကရေအာင္….”
“အင္းေလ…စၾကတာေပါ့…”
သူမသည္ ကုတင္ေပၚတတ္၍ သူမ၏အ၀တ္အစားမ်ားကိုစတင္ ခၽြတ္ခ်လုိက္ပါေတာ့သည္၊ ကၽြန္ေတာ္လည္း သူမအတုိင္းပင္အ၀တ္အစားမ်ားကို ခၽြတ္ခ်လုိက္ပါေတာ့သည္။
ထို႔ေနာက္ကုတင္ေပၚသို႔ျဖည္းညင္းစြာတတ္သြားျပီးေနာက္ သူမ၏ေျခေခ်ာင္းေလးမ်ားမွစ၍ တင္ပါးေနရာေရာက္သည္အထိကို ျဖည္းညင္းစြာပြတ္သတ္ေပးလုိက္ပါေတာ့သည္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း အရွိန္အနည္းငယ္အရွိန္ယူျပီးေနာက္မွာေတာ့ သူမ၏ရင္မႊာတစ္စံုအား စုပ္နယ္မႈ႔မ်ားစတင္ျပဳလုပ္ပါေတာ့သည္။ သူမကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္၏လုပ္ေဆာင္မႈ႔မ်ားအေပၚတြင္ သာယာစြာျဖင့္ “တအင္းအင္း” ညည္း၍သာေနပါေတာ့သည္။
“Rose ကိုယ္စလုပ္ေတာ့မယ္ေနာ္….”
“အင္းးးး”
ကၽြန္ေတာ္လိင္တံကိုကိုင္၍ သူမ၏အဖုတ္အေပါက္၀တြင္ခ်ိန္ျပီးေနာက္ ျဖည္းညင္းစြာအဖုတ္အတြင္းသို႔ထိုးသြင္းလုိက္ပါေတာ့သည္။ အစပိုင္းဆယ္ခ်က္ေလာက္တြင္ ျဖည္းခဲ့ေသာ္လည္း ေနာက္ပိုင္းတြင္ေတာ့ ၾကမ္းတမ္းလွေတာ့ထိုးသြင္းခ်က္မ်ားႏွင့္ ထိုးစစ္ဆင္လုိက္ပါေတာ့သည္။ သူမသည္လည္း ကၽြန္ေတာ္၏ထိုးသြင္းခ်က္မ်ားႏွင့္အတူ စီးေမ်ာခံစားရင္း “အင္းးးး၊အဲ…” ေအာ္သံမ်ားႏွင့္ အခန္းတြင္းတြင္ညံစီေနပါေတာ့သည္။
ဒီအေခါက္မွာေတာ့ သူမကိုဖင္ကုန္းခိုင္း၍ ကၽြန္ေတာ္ကအေနာက္မွေန၍ ထိုးသြင္းေသာအကြက္ကိုသံုးလုိက္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္၏ထိုးခ်က္မ်ားအားေကာင္းမႈ႔ေၾကာင့္ သူမ၏အဖုတ္အတြင္းမွ အျဖဴေရာင္အရည္ပ်စ္မ်ား စီးက်လာျပီး သူမေရာကၽြန္ေတာ္ပါ တစ္ခ်ီျပီးသြားခဲ့ပါေတာ့သည္။
သူမႏွင့္ကၽြန္ေတာ္၏အကြက္မ်ားစြာျဖင့္ ခံစားမႈ႔မ်ားျပီးသည့္အခ်ိန္မွာေတာ့ နာရီသည္(၁၂)နာရီတိတိတြင္ေရာက္ေနျပီျဖစ္ပါသည္။
“ကိုယ္လည္း ကိုယ္လုပ္ခ်င္တာလုပ္ျပီးျပီဆိုေတာ့ ဒီတခါကၽြန္မခိုင္းတာလုပ္ေပးလွည့္ေနာ္…”
“အင္းပါ Rose ရယ္ Rose စိတ္ၾကိဳက္ျဖစ္ေစရမယ္၊ေျပာဘာေတြခိုင္းမွာလဲ…”
“Rose ဘာေတြကို crazy ျဖစ္တယ္ဆိုတာကို ကုိယ္သိပါတယ္… သိတယ္မွတ္လား…”
“အင္းးးး ဒါဆိုလည္း Roseသေဘာအတိုင္းပါဘဲဗ်ာ…”
ထို႔ေနာက္ Roseကကၽြန္ေတာ့္လည္ပင္းသို႔ ေခြးလည္ပတ္သံၾကိဳးတခုကို ခ်ည္ေႏွာင္လုိက္ပါသည္၊ အခုအခ်ိန္မွစ၍ ကၽြန္ေတာ္သည္ Rose၏စိတ္ၾကိဳက္ခိုင္းေစ၍ရေသာ Salveတေယာက္အျဖစ္သို႔ ေရာက္ရွိသြားပါေတာ့သည္။
“ဟဲ့ငယ္ကၽြန္ၾကီး နင့္သခင္မအဖုတ္ယားေနလို႔ သခင္မရဲ့အဖုတ္ကို နင့္လွ်ာနဲ႔လာကုတ္ေပးစမ္း”
ကၽြန္ေတာ္သည္ အမိန္႔နာခံေသာကၽြန္တေယာက္ပီသစြာျဖင့္ သခင္မ၏အဖုတ္ရွိရာ ေပါင္ႏွစ္ခုၾကားသို႔ မ်က္ႏွာထားလ်က္ အေမႊးမ်ားျဖင့္ဖုန္းအုပ္ထားေသာ သခင္မ၏အဖုတ္ၾကီးအား လွ်ာျဖင့္အားရပါးရကို လွ်က္ေပးလုိက္ပါေတာ့သည္။
“ဟဲ့အတြင္းထဲကို နင့္လွ်ာထည့္လ်က္စမ္း…”
သူမ၏အဖုတ္ေလးတြင္းထဲသို႔ ကၽြန္ေတာ္၏လွ်ာကို ၀င္ႏိုင္သေလာက္၀င္ေအာင္ထိုးထည့္၍ လွ်က္ေပးေနလုိက္ပါေတာ့သည္။
“မင္းမဆိုးဘူးဘဲ ေတာ္တယ္…ဆက္လွ်က္…”
အခ်ိန္အနည္းငယ္ၾကာျပီးသည့္ေနာက္မွာေတာ့….
“ေတာ္ေတာ့ရျပီမလွ်က္နဲ႔ေတာ့ မင္းသခင္မေသးေပါက္ခ်င္ေနျပီ ေသးသြားေပါက္မလို႔အေနာက္ကလိုက္ခဲ့” ဟုဆိုကာ ကၽြန္ေတာ္၏သံၾကိဳးစကိုကိုင္၍ Toiletအတြင္းသို႔၀င္လာခဲ့ပါေတာ့သည္။
“ကဲ ဒီၾကမ္းျပင္ေပၚမွာလဲေနျပီး မင္းသခင္မေပါက္ထည့္မယ့္ေသးကိုေသာက္ဖို႔အတြက္ ပါးစပ္ကိုက်ယ္က်ယ္ဟထားခ်ည္ ၾကားလား…”
ကၽြန္ေတာ္လည္း သခင္မ၏ေစခိုင္းခ်က္မ်ားအတုိင္းပင္ ေအာက္ခင္းျပင္တြင္လဲေနျပီးေနာက္ ပါးစပ္ကို က်ယ္ႏိုင္သမွ်က်ယ္ေအာင္ ဟထားေပးလိုက္ပါေတာ့သည္။
သခင္မသည္ ကၽြန္ေတာ္ျပဳမူသမွ်ကို ၾကည့္ရႈျပီးေနာက္ သူမ၏အဖုတ္အားကၽြန္ေတာ့္၏ပါးစပ္၀တည့္တည့္ႏွင့္ခ်ိန္ရြယ္၍ ကၽြန္ေတာ့္မ်က္ႏွာတည့္တည့္တြင္ထိုင္လုိက္ျပီးေနာက္ ကၽြန္ေတာ္၏မ်က္ႏွာအားေနာက္လွည့္ၾကည့္၍….
“မင္းအတြက္ ယမကာရည္ေတြလာေတာ့မယ္ေနာ္ ေသခ်ာဖမ္းေဘးဘက္ေတြကို မဖိတ္ေစနဲ႔…”
သူမ၏အဖုတ္အတြင္းမွ ၀ါက်င္က်င္အေရမ်ား ကၽြန္ေတာ္၏ပါးစပ္အတြင္းသို႔ ထိုးဆင္းလာျပီးေနာက္ အာေခါင္အတြင္းသို႔တုိင္ေအာင္ တိုး၀င္သြားခဲ့ပါေတာ့သည္။ ထို႔ေနာက္မွာေတာ့ ထိုးဆင္းလာမႈ႔မ်ားရပ္ဆိုင္းသြားျပီးေနာက္…..
“ငယ္ကၽြန္ၾကီးေရ မင္းအတြက္ လက္က်န္ယမကာေတြလာေတာ့မယ္ ခုနလိုဖိတ္မက်ဘဲ အားလံုး၀င္သြားေအာင္လုပ္ေနာ္ ၾကားလား…” ဟုဆိုကာ ကၽြန္ေတာ္မ်က္ႏွာအားေနာက္ျပန္လွည့္ၾကည့္၍ ထပ္မံေျပာဆိုမႈ႔ျပီးဆံုးခ်ိန္မွာေတာ့ ေနာက္ထပ္က်န္ရွိေနေသးေသာ ေသးရည္မ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ့္၏ပါးစပ္အတြင္းသို႔ထပ္မံျဖည္းညင္းစြာ၀င္လာခဲ့ပါေတာ့သည္၊ ဒီတခါတြင္ေတာ့ အျပင္သို႔ဖိတ္စင္ျခင္းအနည္းငယ္မွ်ပင္ မရွိခ့ဲေတာ့ပါ။
သူမ၏ေသးေပါက္မႈ႕ျပီးဆံုးသြားခ်ိန္တြင္ေတာ့ သူမသည္ ကၽြန္ေတာ္ဆံပင္မ်ားျဖင့္ သူမ၏ေသးေပါက္ထားေသာအဖုတ္အားပြတ္၍ အဖုတ္အားသန္႔ရွင္းေစခဲ့ပါသည္။ ထို႔ေနာက္သူမသည္ ေရခဲေသတၱာရွိရာသို႔သြား၍ ေရမ်ားကိုေသာက္သံုးပါေတာ့သည္။
“ငယ္ကၽြန္ၾကီးေရ သခင္မေရေတြအမ်ားၾကီးေသာက္ထားတယ္၊ မင္းေတာ့ဒီညယမကာေတြမ်ားမ်ားထပ္ေသာက္ရအုန္းမယ္ေသခ်ာတယ္ ၾကိဳတင္ျပင္ဆင္ထားေပေတာ့…”
“ဟုတ္ကဲ့….”
ထို႔ေနာက္သူမသည္ TVေရွ႔ထိုင္၍ TVၾကည့္ေန၍ ကၽြန္ေတာ့္အားသူမ၏ေျခေထာက္ေအာက္ပိုင္းမ်ားကို လွ်ာျဖင့္လွ်က္ခုိင္းသည့္ေနရာမ်ားကိုလွ်က္ခိုင္း၍ ေျခေခ်ာင္းမ်ားကိုမူပါးစပ္ထဲထည့္၍ စုပ္ေနေစခဲ့ပါသည္။
ထိုႏွင့္ပင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏တညတာသည္ တေရြ႕ေရြ႕ႏွင့္ကုန္ဆံုးသြားခဲ့ပါေတာ့သည္။
နံနက္ေရာက္ျပီဆိုရင္ဘဲ Mrs.Roseသည္ သူမ၏အိမ္အျပန္ခရီးစဥ္အတြက္ ျပင္ဆင္စရာမ်ားကုိ ျပင္ဆင္ျပီး ကၽြန္ေတာ္သည္လည္း သူမအတြက္လိုအပ္သည္မ်ားကို ၀ုိင္း၀န္းျပင္ဆင္မႈ႔မ်ားျပဳလုပ္ခဲ့ပါသည္။
ေလယာဥ္ကြင္းအေရာက္တြင္ေတာ့………..
“ကိုယ့္ကိုမင္းေမ့သြားမွာလား…”
“မေမ့ပါဘူးကိုယ္ရယ္…”
“မင္းဒီႏိုင္ငံကိုေနာက္တခါျပန္မလာေတာ့ဘူးလားကြာ…”
“ဒါကေတာ့အေျခအေနရဘဲေလ….”
“ကိုယ္ကေတာ့မင္းကိုအရမ္းလြမ္းေနမိမွာဘဲ…”
“Rose လည္းဒီလိုပါဘဲကိုယ္ရယ္…”
ႏွစ္ဦးသားစကားလံုးမ်ားရပ္တန္႔၍ အၾကည့္မ်ားျဖင့္သာ စကားေျပာေနခဲ့ပါေတာ့သည္။
“ေလယာဥ္ထြက္ေတာ့မယ္တဲ့ Rose သြားေတာ့မယ္ေနာ္ ကို…”
“အင္း….” တလံုးသာေျပာျပီး Rose သြားသည့္ဘက္သို႔ၾကည့္လ်က္ႏွင့္သာ………….
“ဘိုင့္ဘိုင္ပါ Roseေရ ကံမကုန္ေသးရင္ေတာ့ တေန႔မင္းနဲ႔ကုိ ျပန္ဆံုေတြ႔လိမ့္အုန္းမယ္လို႔ ကိုယ္ယံုၾကည္ေနပါတယ္၊ မင္းလည္းကိုယ့္လိုဘဲ ခံစားရမယ္လို႔ဆိုတာကိုလည္း ကိုယ္ယံုၾကည္ေနပါတယ္….”
ကၽြန္ေတာ္ရဲ့အေတြးစိတ္ကူးမ်ားထဲတြင္ ထိုသို႔ေျပာေနရင္းနဲ႔ပင္ Rose၏ေလယာဥ္သည္ ေကာင္းကင္၏သို႔ ကၽြန္ေတာ္မ်က္စိေရွ႕မွာပင္ ပ်ံတတ္သြားပါေတာ့သည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္လက္က လက္ေထာင္ရမ္း၍ ဘိုင့္ဘိုင္ဆိုသည့္ သေကၤတေလးကို ျပေနမိပါေတာ့သည္။


ျပီးပါျပီ

ေရးသားသူ      -         onestop



No comments:

Post a Comment