စာမ်က္ႏွာမ်ား

Sunday, April 21, 2013

လက္တည့္စမ္းတဲ့ကၽြန္ေတာ့္တို႔လင္မယား


ဦးစြာ ေျပာခ်င္တာကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အခုေရးသားေသာစာမ်ားသည္ ယဥ္ေက်းမႈအျပင္ဘက္ေရာက္စာမ်ားျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ ညစ္ညမ္းေသာဇာတ္လမ္းဇာတ္ကြက္မ်ားျဖင့္သာ ဖြဲ႔စည္းထားေသာ စာမ်ားျဖစ္ေၾကာင္းကို ေျပာၾကားအပ္ပါသည္….
ထို႔အျပင္ယခုစာသည္ ႏိုင္ငံျခားဘေလာ့တခုကို ျမန္မာမႈ႔ၿပဳ၍ဘာသာျပန္ဆိုထားျခင္းလည္းျဖစ္ပါသည္…


အပိုင္း(၁)
ကၽြန္ေတာ့္နာမည္ ဖိုးသားပါ၊ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမနာမည္ကေတာ့ ခိုင္ရမံုပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ကေတာ့သူမကို ခ်စ္စႏိုးနဲ႔ခိုင္လို႔သာ အၿမဲေခၚပါတယ္၊ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ လက္ထပ္ခဲ့တာ ႏွစ္ႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္ရွိပါျပီ၊ အခုအခ်ိန္ထိေတာ့ခေလးမရေသးပါဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္မိန္းမနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ လင္မယားသဘာ၀ ပံုစံမ်ိဳးစံုတဲ့ ကာမအရသာကုိ ခံစားခဲ့ၾကပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမနဲ႔ကၽြန္ေတာ္က အင္တာနက္ဆိုင္ထုိင္ရင္း ရင္းႏွီးျပီးခ်စ္ၾကိဳက္ခဲ့ၾကတာပါ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔အိမ္ေထာင္ခ်ျပန္ေတာ့ မိဘေတြနဲ႔ မေနဘဲ ကိုယ့္ဘာသာေနမယ္ဆိုျပီးေတာ့ သမိုင္းဘက္က တိုက္ခန္းတခုမွာငွားေနခဲ့ၾကပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဘုရင့္ေတာင္က ပြဲရံုတခုမွာ အ၀ယ္ေတာ္လုပ္ပါတယ္၊ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမကေတာ့ တျခားပြဲရံုတခုမွာ စာရင္းကိုင္လုပ္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမကလူတမ်ိဳးဗ်၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကာမဆက္ဆံတဲ့အခ်ိန္ေတြမွာဆိုရင္ သူမက ကၽြန္ေတာ္ထက္ေတာင္ပို ဖန္တီးမႈေကာင္းတယ္ဗ်။ ဘယ္လိုဖန္တီးမႈေကာင္းတာလဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမက ပံုစံအသစ္ေတြလုပ္ေဆာင္မႈအသစ္ေတြကို ၿပဳလုပ္တယ္၊ တခါတရံဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ေတာင္ သူလုပ္ခိုင္းတဲ့အရာအခ်ိဳ႕ကို မလုပ္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ကုိ ခက္တဲ့ဟာေတြပါပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္းသူမကို ေမးပါတယ္ အဲ့လိုနည္းေတြဘယ္ကရလဲလို႔ေပါ့၊ အင္တာနက္ထဲက ရွာေတြ႕တာတဲ့သူမက ကၽြန္ေတာ့္ကိုေျပာပါတယ္…။
တေန႔ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္လံုးအလုပ္နားတဲ့ တနဂၤေန႔မွာ သူမက ေျပာပါတယ္
          “ကိုယ္..ခိုင္အင္တာနက္ဆိုင္သြားလိုက္အုန္းမယ္”
          ဒီစကားကေျပာေနက်စကားပါဘဲ အထူးအဆန္းမဟုတ္ပါဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ညားျပီးကတည္းက အပတ္တိုင္းတနဂၤေႏြေန႔ေရာက္ျပီဆိုရင္ သူမတေယာက္တည္းဘဲျဖစ္ျဖစ္၊ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ႏွစ္ေယာက္အတူတကြဘဲျဖစ္ျဖစ္ကၽြန္ေတာ့္တို႔ႏွစ္ေယာက္အင္တာနက္ဆိုင္ကုိသြားေနၾကပါဘဲ..၊ သူမအင္တာနက္ဆိုင္သြားတဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း သူငယ္ခ်င္းတေယာက္လာေခၚလို႔ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္ကုိ ထြက္သြားခဲ့ပါတယ္၊ ကၽြန္ေတ္ာလည္း ညေန6နာရီေလာက္က်မွဘဲျပန္ေရာက္လာခဲ့ပါတယ္၊ အဲ့ေနာက္ ကၽြန္ေတ္ာတို႔ႏွစ္ေယာက္ ထမင္းစားေသာက္ျပီး ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ေဘာပြဲၾကည့္ေနျပီး၊ သူမကေတာ့ ကြန္ပ်ဴတာေရွ႕မွာဟိုၾကည့္ဒီၾကည့္လုပ္ေနပါတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ေဘာလံုးပြဲျပီးလို႔ ထတဲ့အခ်ိန္မွာဘဲသူမက ကၽြန္ေတ္ာ့ကို လွမ္းေခၚပါတယ္..
“ကိုယ္.. ဒီကိုတခ်က္ေလာက္လာၾကည့္ပါအုန္း”
ကၽြန္ေတာ္ၾကည့္မိတဲ့လိုက္အခါမွာေတာ့
“ဟာ ဘယ္လိုပံုစံၾကီးေတြလဲဟ”
“ကိုယ္..ခိုင္တို႔လည္း သူတို႔လိုပံုစံမ်ိဳးလုပ္ၾကည့္ရေအာင္”
“ဟာ…ခိုင္ကလည္း မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး.. ကုိယ္အဲ့လိုမလုပ္တတ္ဘူး၊လုပ္ရမွာလည္းတမ်ိဳးၾကီးဘဲ”
“ကုိယ္..ခိုင္ကိုမခ်စ္ဘူးလား”
“ခ်စ္ေတာ့ခ်စ္တာေပါ့ခိုင္ရယ္..ဒါေပမယ့္…”
သူမကၽြန္ေတာ့္ကို ျပတဲ့ပံုေတြကေတာ့ အင္တာနက္ကေနသူမေဒါင္းလုဒ္လုပ္လာခဲ့တဲ့ ဆုိဒ္တခုပါ၊ အဲ့ဒီ့ဆုိဒ္မွာ ဘာေတြဘယ္လိုလုပ္ထားလဲဆိုေတာ့… ၀တ္လစ္စလစ္နဲ႔ေကာင္မေလးတေယာက္က အ၀တ္မပါတဲ့ေကာင္းေလးတေယာက္ရဲ့မ်က္ႏွာေပၚကို ခြထိုင္ျပီးေတာ့ ေသးေပါက္ေနတဲ့ပံုေတြ၊ ေကာင္ေလးကပါးစပ္ကုိ အျပဲသားဟထားျပီးေကာင္မေလးက ပါးစပ္ထဲေရာက္ေအာင္ ေသးေပါက္ထည့္ေနတဲ့ပံုေတြနဲ႔ တျခားတဲ့လို႔ပံုစံမ်ိဳးစံုေတြပါတဲ့ဆိုဒ္တခုပါဘဲ…။
ခိုင္ကေတာ့ သူမခိုင္းတာကို မလုပ္ခ်င္ဘူးလို႔ကၽြန္ေတာ္ေျပာလုိက္တဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတ္ာ့ကို စိတ္ေကာက္ျပီး တညလံုးအတူတူအိပ္ၾကေပမယ့္ စကားတခြန္းေတာင္မေျပာျဖစ္ခဲ့ၾကပါဘူး..၊ ခိုင္ကလည္း စိတ္ဆိုးေန ကၽြန္ေတ္ာကလည္း အဲ့ဒါေတြကိုစလုပ္ရမွာကိုအခက္ေတြ႔ေနတာေပါ့..၊ ဒီလိုနဲ႔ဘဲကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ခုိင္ေနာက္တပတ္အားလပ္ရက္ေရာက္တဲ့အထိကို စကားမေျပာျဖစ္ခဲ့ပါဘူး…၊ ကၽြန္ေတ္ာက စေျပာျပန္ေတာ့လည္း ခိုင္ကျပန္မေျပာေတ့ာ ကၽြန္ေတာ္လည္း ညစ္ေနခဲ့တာေပါ့..။
ဒီလုိနဲ႔ညဘက္ေရာက္ ေဘာလံုးပြဲလာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကၾကည့္မယ္ဆိုျပီး TVကိုဖြင့္ခဲ့ပါတယ္၊ ေဘာလံုးပြဲကလည္းမလာေသးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း ခိုင္ကုိ စကားစရွာျပီးစကားေျပာၾကည့္မယ္ဆိုျပီး ခိုင္နားကိုသြားခဲ့ပါတယ္..။
“ခုိင္ ဒီညေဘာလံုးပြဲကေကာင္းတယ္သိလား”
ခိုင္ကဘာမွျပန္မေျပာပါဘူး
“ဒီည မန္ယူနဲ႔မန္စီးတီး တို႔ကန္မွာခိုင္ရဲ့ မန္ယူကေတာ့ႏိုင္မွာက်ိန္းေသတယ္”
“ခိုင္ကိုယ္နဲ႔ေလာင္းမလား မန္ယူနဲ႔မန္စီးတီးဘယ္သူႏိုင္မလဲဆိုတာ”
အဲ့ခ်ိန္မွာေတာ့ ခိုင္ကျပန္ေျပာပါတယ္..
“ေလာင္းမယ္ေလ.. ဘာေၾကးေလာင္းမလဲ”
“ခိုင္ေျပာၾကည့္ေလ ဘာေၾကးေလာင္းမလဲ”
“ခိုင္ႏိုင္ရင္ ဟိုေန႔က ခုိင္ျပတဲ့ပံုေတြအတိုင္းကိုယ့္ကိုခုိင္ကလုပ္မယ္၊ ခိုင္ရႈံးရင္ေတာ့ ကိုယ့္စိတ္ၾကိဳက္ေပါ့”
“ဟာ..ခိုင္ကလည္း ဟိုေန႔ကဟာက..”
“ဘာလဲ..မျဖစ္ဘူးမွတ္လား..ရတယ္ေလ..ဒါဆိုလည္း အရင္အတိုင္းဘဲေပါ့” ဆိုျပီးခိုင္က ကြန္ပ်ဴတာေရွ႕ကိုဘဲ မ်က္ႏွာကို ျပန္လွည့္သြားပါတယ္…၊ ဒါနဲ႔ကၽြန္ေတာ္လည္း ညစ္ညစ္နဲ႔
“ေကာင္းျပီေလ ေလာင္းမယ္ ဒါေပမယ့္ကိုယ္ကေတာ့ မန္ယူဘဲေနာ္”
“ရတယ္.. ၾကိဳက္တဲ့အသင္းယူ”
ဒီလိုနဲ႔ကၽြန္ေတာ့္ေရာခိုင္ပါ ေဘာလံုးပြဲအလာကို ေစာင့္ၾကည့္ရင္း ေဘာလံုးပြဲလာေသာအခါ အားၾကိဳးမာန္တတ္ျဖင့္ ကိုယ့္အသင္းဘက္ကို ကိုယ္အသံကုန္ဟစ္၍ အားေပးခဲ့ၾကပါတယ္..
ပထမပိုင္းမွာေတာ့ မန္ယူက တစ္ဂိုးအသာစီးနဲ႔ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတ္ာကလက္ခေမာင္းခက္ေနခဲ့တာေပါ့.. ဒုတိယပိုင္းလည္းေရာက္ေရာ မန္ယူငေပါက တစ္ဂိုးျပန္ေပးလုိက္ရပါေလေရာ..၊ ပြဲျပီးဖို႔3မိနစ္အလုိေလာက္က်ျပန္ေတာ့ ေနာက္တဂိုးထပ္ေပးလုိက္ရပါေလေရာ..၊ ဒီလိုနဲ႔ဘဲ ပြဲကျပီးဆံုးသြားပါေလေရာဗ်ာ..၊ ကၽြန္ေတာ္ႏႈတ္ကလည္း “ယေန႔ဖိုးသားတို႔ကံမေကာင္းပါလားလို႔ဘဲ”ေရရြတ္လုိက္မိပါေတာ့သည္။

ပထမပိုင္းဒီမွာတင္ဆံုးပါျပီ။။။။
အပိုင္း(၂)
          ခိုင္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ၿပံဳးၿပံဳးေလးၾကည့္ျပီး
          “ကိုယ္..ဒီညေတာ့ ခုိင္စိတ္ၾကိဳက္ဘဲေနာ္..”
ကၽြန္ေတာ္လည္း တခြန္းမွမေျပာဘဲ ႏႈတ္ဆိတ္ျပီး အရံႈးကိုလက္ခံခဲ့ပါတယ္..။
          ကၽြန္ေတာ္တို႔ေနတာကလည္းတိုက္ခန္းဆိုေတာ့ အသံထြက္မွာလည္း မေၾကာက္ရပါဘူး၊ဧည့္သည္လာခဲ့ရင္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ထဖြင့္ေပးမွသာ ဧည့္သည္က၀င္လာလို႔ရမွဆိုေတာ့ ဘာအေႏွာက္အယွက္မွကို မရွိပါဘူး။
          ဒီလိုနဲ႔ ခိုင္ကTVကုိပိတ္လိုက္ပါတယ္၊ ျပီးေတာ့ကၽြန္ေတာ့္ကိုအခန္းထဲကိုလာခဲ့ဆိုျပီးေခၚသြားပါတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္လည္း အခန္းထဲေရာက္ေရာခိုင္ကကၽြန္ေတာ့္ကို စေျပာပါတယ္..
          “ကိုယ္..ခိုင္ျပတဲ့ဆိုဒ္ထဲက ပံုစံေတြအတိုင္းလုပ္မွာဆိုေတာ့ ကိုယ္ကခိုင္ကို ကိုယ့္ရဲ့မိန္းမဆိုတာထက္ အထက္အရာရွိၾကီးလို႔သေဘာထားရမယ္ေနာ္”
          “ေကာင္းပါျပီခုိင္ရယ္..ခိုင္သေဘာပါဘဲ”
          “ဘာလဲကိုယ္ကၾကည့္ရတာ မေက်နပ္တဲ့အသံနဲ႔၊အရံႈးကိုလက္မခံဘူးဆိုတဲ့သေဘာလား”
          “မဟုတ္ပါဘူးခိုင္ရယ္..ခုိင္ကႏိုင္တဲ့သူဘဲ ကိုယ္ေက်နပ္ပါတယ္”
          “ဒါဆိုအခုခ်ိန္ကစျပီး ခိုင္ကကိုယ္ရဲ့ အထက္လူၾကီးျဖစ္သြားျပီေနာ္..၊ ခိုင္စကားကိုနားေထာင္ရမယ္”
          “ေကာင္းပါျပီခင္ဗ်ာ..”
          “အခုအရင္ဆံုး ပထမဓာတ္ပံုအတိုင္းလုပ္မယ္”
          “ကိုယ့္အ၀တ္အစားေတြအကုန္လံုးခၽြတ္၊ ေနာက္ျပီးေအာက္မွာလဲွအိပ္လုိက္”
          “ကိုယ္..အခုခိုင္လုပ္တာေတြအားလံုးအတြက္ ကန္ေတာ့ေနာ္..”
          “အင္းပါခုိင္ရယ္..ခိုင့္စိတ္ၾကိဳက္လုပ္ပါ”
          ကၽြန္ေတာ့္ကို အ၀တ္ေတြအကုန္ခၽြတ္ခိုင္းျပီး ခုတင္ေဘးမွာလဲွခိုင္းတယ္၊ျပီးေတာ့မွ ခိုင္လည္းအ၀တ္ေတြအကုန္ခၽြတ္ျပီး ကၽြန္ေတာ္မ်က္ႏွာေပၚကိုတတ္ခြပါတယ္ ျပီးေနာက္ခိုင္ကကၽြန္ေတာ္ကို ပါးစပ္ကိုအက်ယ္ၾကီးဟဖို႔ေျပာပါတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္လည္းခိုင္ေျပာတဲ့အတုိင္း ကၽြန္ေတာ့္ပါးစပ္ကုိ အက်ယ္ဆံုးျဖစ္ေအာင္ဟခဲ့ပါတယ္၊ ခိုင္လည္းကၽြန္ေတာ့္ပါးစပ္နဲ႔ သူမရဲ့အဖုတ္ေလးကိုေနရာက်ေအာင္ခ်ျပီးေနာက္ ကၽြန္ေတာ့္ကိုေျပာပါတယ္၊
          “ကိုယ္..ခိုင္စလုပ္ေတာ့မယ္ေနာ္”
          ကၽြန္ေတာ္သိလုိက္ပါတယ္ ခုိင္စလုပ္မယ္ဆိုတာ ခိုင္ကပံုထဲကအတုိင္းေသးေပါက္ဖို႔ကို စလုပ္ေတာ့မယ္လို႔ေျပာလုိက္တဲ့သေဘာပါဘဲ..၊
          “အင္း..ခိုင္လုပ္ေလ”
          “ကိုယ္ပါးစပ္ကုိက်ယ္က်ယ္ဟထားေနာ္.. ထြက္လာေတာ့မယ္” ကၽြန္ေတာ္လည္း ပါးစပ္ကုိက်ယ္ႏိုင္သေလာက္က်ယ္ေအာင္ဟထားခဲ့ပါတယ္။
          သိပ္မၾကာခင္မွာဘဲ ခိုင္ရဲ့အဖုတ္အတြင္းမွအရည္မ်ားပန္းထြက္လာခဲ့ပါတယ္၊ ထိုပန္းထြက္လာခဲ့ေသာအရည္မ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္ရဲ့ ပါးစပ္ေပါက္အတြင္းသို႔အတားအဆီးမရွိ၀င္ေရာက္သြားပါေတာ့သည္၊ အခ်ိဳ႕အနည္းငယ္ကေတာ့ ေဘးဘက္သို႔က်ကုန္ပါသည္၊ ခုိင္ကကၽြန္ေတာ့္ကိုၿပံဳးၿပံဳးေလးၾကည့္ျပီးေတာ့..
          “ကိုယ္..နည္းနည္းက်န္ေသးတယ္ေသာက္လုိက္အုန္းေနာ္”
          ေနာက္ထပ္အရည္မ်ားထပ္ထြက္လာခဲ့ပါသည္၊ ဒီတခါေတာ့တစက္မွမက်ဘဲကၽြန္ေတာ္ ပါးစပ္ထဲကိုထည့္ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ကပါးစပ္ထဲေရာက္ေနေသာ ခိုင္ရဲ့ေသးမ်ားကိုေထြးထုတ္မည္လုပ္ေသာအခါခိုင္က
          “မ်ိဳခ်ရမွာေလ..ကိုယ္ကလည္း..မ်ိဳခ်၊မ်ိဳခ်”
          ကၽြန္ေတာ္လည္းခိုင္စကားကို မလြန္ဆန္ေတာ့ဘဲ ခိုင္ရဲ့ငန္က်ိကိ်ေသးမ်ားကို မ်ိဳခ်ခဲ့ပါတယ္၊ ျပီးေနာက္ခိုင္က သူမရဲ့အဖုတ္ေလးကိုေရေဆးမည္လုပ္ျပီးမွ ဘာစိတ္ကူးေပါက္တယ္မသိပါဘူး ကၽြန္ေတာ့္ကို လွမ္းေခၚပါတယ္၊ ဒါနဲ႔ကၽြန္ေတာ္လည္းသူမရဲ့အနားကိုသြားခဲ့ပါတယ္
          “ကိုယ္..ထပ္လွဲေပးအုန္း”
          “ဘာလုပ္ဖို႔လဲခုိင္ရဲ့”
          “လဲွပါဆို”ဆိုျပီးသူမက ကၽြန္ေတ္ာ့ကိုအတင္းလဲွခိုင္းခဲ့ပါတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္လည္းလွဲေရာသူမက ကၽြန္ေတ္ာ့ မ်က္ႏွာေပၚကိုခြလုိက္ျပီး ကၽြန္ေတာ့္ပါးစပ္နဲ႔ႏွာေခါင္းကို သူမရဲ့ကိုယ္ၾကီးနဲ႔ဖြထားခဲ့ပါတယ္၊ ဒါနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ကလည္း
          “ခိုင္ကိုယ္အသက္ရႈၾကပ္လာျပီထအုန္းေလ”
          “မထဘူး..ကိုယ္..ခိုင္ရဲ့အဖုတ္ေလးကိုလ်က္ေပး၊ ခိုင္ေက်နပ္မွထမယ္”
          ဒါနဲ႔ကၽြန္ေတာ္လည္းခုိင္ရဲ့ ေရမေဆးရေသးေတာ့ ေသးနံသင္းသင္းနဲ႔ အဖုတ္ေလးကို ခိုင္ေက်နပ္ေအာင္လ်က္ခဲ့ပါတယ္..၊ ခုိင္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္မ်က္ႏွာေပၚမွာၿပံဳးၿပံဳးၾကီးခြထုိင္လ်က္ေပါ့..။
          အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ ခုိင္ကကၽြန္ေတာ္မ်က္ႏွာေပၚကထလိုက္ျပီးေတာ့ အိမ္သာခြက္ေပၚကို ေျပာင္းထိုင္လုိက္ပါတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္လည္းေတာ္ေတာ္ေလးကို အသက္ရႈေခ်ာင္သြားခဲ့ပါတယ္၊ ခိုင္က ကၽြန္ေတာ္ကိုလာခဲ့ဖို႔ထပ္ေခၚျပီးေတာ့ သူမရဲ့ ဖင္နဲ႔အဖုတ္ေလးကို ေဆးခုိင္းျပန္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္လည္း ခိုင္ခိုင္းတဲ့အတုိင္းေဆးေပးခဲ့ပါတယ္။
          ထို႔ေနာက္ခိုင္က ကၽြန္ေတာ့္ကို ေနာက္ထပ္ခုိင္းစရာရွိေသးတယ္လို႔ေျပာပါတယ္၊ ဒီတခါေတာ့ကၽြန္ေတာ္က ခိုင့္ကုိ ေခ်ာ့ေမာ့ျပီးေတာ့ ေျပာရပါတယ္
          “ခိုင္ရယ္ ဒီညေတ့ာမလုပ္ပါနဲ႔ေတာ့္ေနာ္..၊ အိပ္ခ်ိန္လည္းေနာက္က်ေနျပီေလ ေနာက္ေန႔က်မွေပါ့ေနာ္..”
          ခိုင္ကနာရီကုိတခ်က္ၾကည့္လုိက္ပါတယ္၊နာရီက 12နာရီခြဲေနပါျပီ၊ ေနာက္ေန႔အလုပ္ဆင္းရမွာဆိုေတာ့ ခိုင္လည္း စိတ္ေလ်ာ့ျပီး ေနာက္ေန႔ဆက္လုပ္မယ္ဆိုျပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္လံုးအိမ္ရာ၀င္ခဲ့ၾကပါေတာ့သည္။

ျပီးပါျပီ။။။။။။

2 comments:

  1. ေနာက္ေန႔ ထပ္လုပ္ပါဦးဗ်ိဳ႕ .. ေနာက္ေန႔ေတြ ဒီလင္မယား ဘာဆက္လုပ္မလဲ သိခ်င္လွပါျပီ ...

    ReplyDelete
  2. Tramplingေတြကိုလည္းတင္ပါအံုး

    ReplyDelete