စာမ်က္ႏွာမ်ား

Saturday, June 14, 2014

ကာမငရဲ

မူရင္းေရးသားသူ - desert fox(အခ်စ္တကၠသိုလ္)

ကာမငရဲ














က်မသည္ရန္ကုန္ျမိဳ႕ရွိ ပုဂလိကဘဏ္တစ္ခုတြင္ လုပ္ကိုင္ေနေသာ မိန္းကေလးတစ္ဦးျဖစ္သည္။မိဘမ်ားမွာနယ္မွျဖစ္ၿပီး က်မမွာ ရန္ကုန္ရွိွိရံုးခ်ဳပ္တြင္  ေခတၱတာ၀န္က်ေနျခင္းျဖစ္သည္။က်ူမ၏အမည္မွာ မြန္မြန္ဟုေခၚၿပီးအသက္မွာ၃၆ႏွစ္ခန္႔ရိွၿပီျဖစ္သည္။က်မမွာအသားျဖဴျဖဴ ကိုယ္လံုးကိုယ္ေပါက္လွလွ မိန္းမေခ်ာတစ္ေယာက္ျဖစ္ေသာ္
လည္းတရား၀င္လိုးေပးမည့္ ေယာက္်ားမရေသးေသာအပ်ိဳႀကီးျဖစ္သည္။
ရည္းစားမ်ားထားခဲ့ဖူးၿပီး အခ်ိဳ႕ရီးစားမ်ားႏွင့္အနမ္းခံ၊ႏို႔အကိုင္ခံေလာက္သာနခဲ့ဘူးေပမင့္က်မ၏ျပတ္သြားေသာရည္းစားမ်ားထဲမွေနာက္ဆံုးထားခဲ့ဖူးေသာေမာင္ႏွင့္ေတာ့
အခ်စ္နယ္ေက်ာ္ကုန္ေတာ့သည္။ ေမာင့္ရဲ႕အခ်စ္ကိုယံုစားမိခဲ့ေသာ က်မကို ေမာင္ကသာ
ူ႔စိတ္ႀကိဳက္လိုးၿပီး က်မထက္ေငြေၾကးေတာင့္တင္းေသာ မိန္းမတစ္ေယာက္ႏွင့္လက္ထပ္ကာ အျခားၿမိဳ႔သို႔ေျပာင္း
ေရႊ႕သြားသည္ ။ ေမာင္ႏွင့္ျပတ္သြားၿပီးေနာက္ ေယာကၤ်ားလီးႏွင့္အလိုးမခံရသည္မွာ ယခုရန္ကုန္သို႔ ေခတၱေရာက္ရွိ အလုပ္
လုပ္ေနခ်ိန္တြင္ ၃ ႏွစ္နီးပါးခန္႔ရွိၿပီျဖစ္သည္။က်မတို႔ၿမိဳ႕ေလးမွာေသးၿပီး ေမာင္ႏွင့္ျပတ္ၿပီးကတည္းက က်မတို႔အေၾကာင္းကို
သိေသာေၾကာင့္ က်မကို ခ်စ္ခြင့္ပန္မည့္သူမရွိပဲ က်မမွာအပ်ိဳႀကီးလွလွျဖစ္ေနေတာ့သည္။က်မမွာေမာင္ႏွင့္မတိုင္မီက အလိုးမခံဖူးပဲ ေမာင္ႏွင့္က်မွသာ ေယာကၤ်ားတစ္ေယာက္၏အလိုးကို က်က်နနခံခဲ့ရသည္။ေမာင့္ရဲ႕အပြတ္အသပ္အကိုင္အတြယ္၊အနမ္းအစုတ္၊က်မ၏ေစာက္ဖုတ္ကိုပက္ပက္စက္စက္ယက္ေပးပံု ေမာင့္လီးႀကီးစသည္ျဖင့္ေယာကၤ်ားတစ္ေယာက္၏ အလိုးခံရပံုစသည္မ်ားကို
တမ္းတမိသည္ ။ေစာင့္စည္းရမည္မ်ားကို မေစာင့္စည္းပဲမရွက္တမ္း၀န္ခံရလွ်င္ က်မအလိုးခံခ်င္သည္။ က်မတြင္အဖိုဓာတ္လိုေနပါၿပီ။က်တို႔မိန္းကေလးသဘာ၀တစ္ခုမွာ စိတ္တြင္မည္မွ်ေဖာက္ျပန္ေနေသာ္လည္း ကိုယ့္အသိုင္းအ၀ိုင္းမိတ္ေဆြမ်ား၏အလည္တြင္
အိေျဒေဆာင္ေနရၿပီး ဆိတ္ကြယ္ရာ ကိုယ့္သူမသိ သူ႔ကိိုယ္မသိလြတ္လပ္ေသာေနရာတြင္ ဆႏၵရွိသမွ်ကဲလိုက္ခ်င္ေပသည္။မြန္မြန္သည္လွပၿပီး သဘာ၀အရ ရည္းစား၂ေယာက္၃ေယာက္ထားဖူးကာအလိုးခံဖူးေသာ္လည္းေပြရႈပ္သူမဟုတ္ေပ။အသက္၃၆ႏွစ္ခန္႔ရွိၿပီး တင္ရင္ ပံုမွန္အခ်ိဳးအစား စသည္ျဖင့္ခႏၵာကိုယ္ေရာ မ်က္ႏွာအေနအထားပါ ယဥ္ယဥ္ကေလးျဖင့္လွပေသာမိန္းကေလးျဖစ္သည္။ေသြးသားဆႏၵအရ ဆန္႔က်င္ဘက္လိင္ကိုေတာင့္တျခင္း လီးျဖင့္ေကာင္းေကာင္းအလိုးခံရသည့္အရသာကို ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ျခင္း
လီးျပတ္လပ္ေနသျဖင့္ အလိုးခံလိုေနျခင္းတို႔မွအပ အိေျႏၵရွိေသာယဥ္ေက်းေသာအပ်ိဳၾကီးမမပင္ျဖစ္ေတာ့သည္။
            ယေန႔တနဂၤေႏြေန႔သည္သူမ၏ဘ၀တြင္ အေျပာင္းအလဲမ်ားစြာျဖစ္ရမည္ကို မြန္မြန္အေနျဖင့္ မသိရွာေပ။ယေန႔ရံုး
ပိတ္ရက္ျဖစ္သျဖင့္ေန႔ခင္းကတည္းက ေစ်း၀ယ္ထြက္၊အလွျပင္ပစၥည္းအခ်ိဳ႕၀ယ္ၿပီး သူမတို႔ဘဏ္မွေပးထားေသာတိုက္ခန္းသို႔ျပန္လာခဲ့သည္။ဘတ္(စ္)ကားမွတ္တိုင္မွဆင္းၿပီး အခန္းသို႔ေရာက္ရွိရန္ လမ္းအနည္းငယ္ေလွ်ာက္ရသည္။ထိုစဥ္ မိုးကေလးမ်ား တစ္ဖြဲဖြဲက်လာၿပီး သူမ၏ေခါက္ထီးေလးကို ထုတ္ေဆာင္းေလသည္။ ကားတစ္စီးစႏွစ္စီးျဖတ္သြားသည္မွအပ လမ္္းမွာလူသြားလူလာျပတ္လွသည္။
ထိုအခိုက္ ေပါင္မုန္႔ကားတစ္စီး သူမ၏ေဘးသို႔ ရုတ္တရက္ထိုးရပ္္လိုက္ၿပီး ဗလေကာင္းေကာင္းလူတစ္ေယာက္ ဆင္းလာကာ
သူမ၏မ်က္ႏွာကို လက္ကိုင္ပု၀ါျဖင့္အုပ္လိုက္္ေလေတာ့သည္။

ဒီလင့္ေလးကိုႏွိပ္၍ SKIP AD Buttom ေလးကိုႏွိပ္ေပးျခင္းျဖင့္ ကူညီပါ။  

No comments:

Post a Comment