စာမ်က္ႏွာမ်ား

Sunday, June 22, 2014

အတံု႔အလွည့္-အပိုင္း(၉)

အတံု႔အလွည့္၊အပိုင္း(၉)

သခင္မလည္း ပိပိေလးက အရည္ေလးေတြတၿဖည္းၿဖည္းမ်ားမ်ားလာပီး က်ေနာ႔မ်က္ႏွာလဲ ေပပြလို႔ေနပါတယ္..။
သခင္မဆီကညည္းသံေလးေတြက က်ေနာ္႔ကိုပိုစိတ္ၾကြေစၿပီး လ်ွာကိုအစြမ္းကုန္ေတာင့္ထားေပးမိပါတယ္...။
သိပ္မၾကာခင္မွာပဲ သခင္မဟာ တအားအားေအာ္ညည္းရင္း အၾကမ္းပတမ္းကိုပြတ္ပါေတာ့တယ္...။

အရမ္းၿမန္လြန္းလို႔ က်ေနာ္အသက္ရွူခ်ိန္ေတာင္မရသေလာက္ပါပဲ....။
ေနာက္ဆံုးေတာ့ အရည္ၿပစ္ၿပစ္ေလးေတြထြက္လာၿပီး သခင္မတေယာက္ ၿပီးဆံုးၿခင္းသို႔ ေရာက္ရွိသြားပါေတာ့တယ္...။
သခင္မလည္း က်ေနာ့မ်က္ႏွာေပၚမွာအတန္ၾကာထိုင္ေနပါတယ္...။
က်ေနာ္လဲအလိုက္တသိ ပိပိေလးကအရည္ေလးေတြကို ယက္ေပးေနလိုက္တယ္...။
ေၿပာင္သေလာက္ရွိေတာ့သခင္မ အသာပဲထသြားပါတယ္...။
သခင္မမ်က္ႏွာမွာ နူးညံ့မွုေလးေတြကိုေတြ႔လိုက္ရၿပီး က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ကို အေနွာင္အဖြဲ႔ေတြကေန လႊတ္ေပးခိုင္းလိုက္ပါေတာ့တယ္..။
ေနာက္ေတာ့ သခင္မကခံုေပၚမွာထိုင္ေနပီး က်ေနာ့ကိုသူ႔ေရွ႕မွာပက္လက္ကေလးေနခိုင္းပါတယ္...။
က်ေနာ္လဲ က်ေနာ့ကိုယ္ေပၚေသခ်ာၾကည့္မိေတာ့ ဖေယာင္းစက္ေတြခ်ထားတာကိုေတြ႕ရပါတယ္...။
သခင္မက သူ႔ေၿခေထာက္ေလးေတြကို ပါးစပ္နားကိုထိုးေပးၿပန္တာေၾကာင့္ က်ေနာ္လည္း ယက္ေပးရပါတယ္...။
ေနာက္ေတာ့ သခင္မက သူ႔ေၿခေထာက္ေလးေတြနဲ႔က်ေနာ့လိင္တံကို ပြတ္ညွပ္ေပးပါေတာ့တယ္...။
သခင္မရဲ႕ နူးညံ့လွတဲ့ အထိအေတြ႕ေၾကာင့္ က်ေနာ္အေကာင္းၾကီးေကာင္းရပါတယ္..။
နာက်င္ရတာေတြလဲ ေမ့သြားပါတယ္..။သခင္မရဲ႕အမိန္႔အရ မမ်ိဳးက က်ြန္ေတာ့မ်က္နွာေပၚတက္ခြၿပီး က်ေနာကဘာဂ်ာေပးရပါတယ္..။
မမ်ိဳးပိပိက ခ်ဥ္တင္တင္အရသာတမ်ိဳးရပီး အနံ႔ကလည္း ခပ္စူးစူးပါ..။
က်ေနာ္လဲစိတ္အရမ္းထေနလို႔ အားရပါးရကိုယက္ေပးမိပါတယ္...။
သိပ္မၾကာခင္မွာ မမ်ိဳးလည္းေအာ္ဟစ္ညည္းတြားရင္း က်ေနာ္႔မ်က္နွာေပၚတင္ပီးသြားပါေတာ့တယ္...။
က်ေနာ္လည္း မေရွးမေႏွာင္းမွာပဲ အရမ္းေကာင္းပီး ပီးသြားရပါတယ္..။
က်ေနာ္လဲ မမ်ိဳးအဖုတ္ၾကီးက အရည္ေတြအားလံုး ေၿပာင္ေနေအာင္ယက္ေပးလိုက္ပါတယ္...။
မမ်ိဳးကလဲ သခင္မေၿခေထာက္နဲ႔ က်ေနာ႔လိင္တံကအရည္ေတြအားလံုး ယက္ပီးၿမိဳခ်လိုက္ပါတယ္...။
ေနာက္ေတာ့ မမ်ိဳးက က်ေနာ့ကိုေရလိုက္ခ်ိဳးေပး ဖေယာင္းစက္ေတြခြာေပးပါတယ္...။
သိမ့္ကေတာ့ ေရခ်ိဳးလို႔ၿပီးပါပီ...။မမ်ိဳးကေရခ်ိဳးေပးရင္း ဘယ္သူ႕ကိုမွၿပန္မေၿပာဖို႔ ေၿပာပါတယ္...။
က်ေနာ္လဲ ၿပန္ေၿပာဖို႔အစီအစဥ္လံုးဝမရွိေၾကာင္းေၿပာၿပမိတယ္...။
ေရခ်ိဳးၿပီးေတာ့ အနာေတြေဆးလိမ္းေပးၿပီး က်ေနာ္တို႔ သံုးေယာက္သားထမင္းစားၾကပါတယ္...။
သခင္မကေတာ့ေရခ်ိဳးေနတုန္းပါပဲ...။
ထမင္းစားပီးေတာ့ လူၾကီးေတြၿပန္ေရာက္လာတာနဲ႔ က်ေနာ္လဲႏွုတ္ဆက္ပီး အိမ္ၿပန္လာခဲ့ပါတယ္...။
ေနာက္ေန႔ေတာ့ သခင္မလည္းေဘာ္ဒါကိုၿပန္သြားပါတယ္...။
ေနာက္ပိုင္းမွာ က်ေနာ္နဲ႔သိမ့္မၾကာခဏအရင္လိုပဲေနၾကပါတယ္...။
တခါတေလမမ်ိဳးလည္း က်ေနာ္တို႔နဲ႔တူတူလာလုပ္ပါတယ္...။
မမ်ိဳးကို ဘယ္လိုၿဖစ္လို႔သခင္မဆီက်ြန္ၿဖစ္ရလည္းေမးၾကည့္ေတာ့ မမ်ိဳးပိုက္ဆံခိုးေနတာကို
ဖုန္းနဲ႔ေခ်ာင္းရိုက္ၿပီး အက်ပ္ကိုင္ခဲ့ေၾကာင္းသိရပါေသးတယ္...။
သခင္မကတလကိုသံုးေလးရက္ၿပန္လာတတ္ၿပီး က်ေနာ္တို႔ကို ပံုစံမ်ိဳးစံုးခိုင္းေစတတ္ပါတယ္...။
က်ေနာ္တို႔လဲ သခင္မၿပန္လာမယ့္ရက္ကို အၿမဲတမ္းေမ်ွာ္ေနတတ္ပါတယ္...။
ေနာက္ပိုင္း တကၠသိုလ္ကို အားလံုးေရာက္ခဲ့တဲ့အထိ က်ေနာ္တို႔ဟာ သခင္မဆီမ်ာ တိတ္တဆိတ္က်ြန္ခံခဲ႔ၾကတုန္းပါ...။
ဒီလိုနဲ႔ သိမ့္နဲ႔က်ေနာ္လဲ တရားဝင္ခ်စ္သူေတြ ၿဖစ္လာခဲ့ပါတယ္...။
သခင္မလည္း အလုပ္ရပီး နယ္မွာတာဝန္က်ပါတယ္...။
က်ေနာ္တို႔လည္း အရင္လိုပဲ သခင္မၿပန္လာခ်ိန္ေတြကိုေစာင့္ေနမိပါတယ္...။
သိမ့္ရဲ႕ အသက္(၁ဂ)ႏွစ္ၿပည့္ေမြးေန႔ က်င္းပမယ့္ေန႔မ်ေတာ့ က်ေနာ္လဲသိမ့္ကို တကယ္လိင္ဆက္ဆံဖို႔ေတာင္းဆိုမိတယ္..။
သခင္မကလည္း နယ္ကေန သူ႔ညီမေမြးေန႔အမွီ ၿပန္လာမယ္လို႔ေၿပာထားပါတယ္..။
က်ေနာ္နဲ႔ သိမ့္လည္း မနက္ခင္းထဲကတူတူေလ်ွာက္လည္ၾကပါတယ္...။အဲ့ေန႔မွာဘာေတြဆက္ၿဖစ္မယ္...။ေနာက္ဘယ္လိုဆက္ၿပီးစခန္းသြားၾကမယ္ဆိုတာကေတာ့ အတံု႔အလွည့္၊အတြဲ(၂)မွာ ဆက္လက္ရွူစားၾကပါလို႔...။


အားလံုးကိုေလးစားခင္မင္လ်က္
  garrow
အတံု႔အလွည့္အတြဲ(၁)ၿပီး၏။

No comments:

Post a Comment