စာမ်က္ႏွာမ်ား

Monday, June 9, 2014

အတံု႔အလွည့္-အပိုင္း(၆)

အတံုအလွည့္(၆)

မမ်ိဳးကေသတၱာေလးကိုသခင္မေရွ႕ကိုယူလာၿပီး....ရိုရိုေသေသပဲဖြင့္လိုက္ပါတယ္....။
က်ေနာ္နဲ႔သိမ့္လည္း အထဲမွာဘာမွားပါမလဲလို႔ စိတ္ဝင္တစားနဲ႔ေခ်ာင္းၾကည့္မိတယ္...။
အထဲမွာ ေယာက္်ားတန္ဆာနဲ႔ဆင္တဲ့ ပစၥည္းေတြ...
ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားေတြ႕ရတယ္...။
(ေနာင္မ်ားမွၿပန္သိရရတာကေတာ့ဘိုင္ဘေရတာေတြ၊အတုေတြဆိုတာကိုပါ၊အဲ့တုန္းကေသခ်ာမခြဲတတ္ေသးသလို
အဲ့ေတာ့ၿမင္ဖူးတာမို႔ ဘယ္လိုသံုးရမွန္းေတာင္မသိေသးပါဖူး...)
သခင္မကမမ်ိဳးကို...
"ခ်ထားလိုက္...။ငါေသးေပါက္ခ်င္တယ္....။
ဟိုက်ြန္ေပါက္နွစ္ေကာင္ကိုပါသင္ေပးလိုက္..."
အလို...သခင္မေသးေပါက္မယ္ဆိုပါလား....။ :O :O :O
မမ်ိဳးလဲက်ေနာ္တို႔ဆီေရာက္လာၿပီး ပက္လက္လွန္ပီးပါးစပ္ဟထားဖို႔ ခပ္တိုးတိုးေၿပာတယ္...။
မလွုပ္ဖို႔လဲေၿပာတယ္...။က်ေနာ္နဲ႔သိမ့္လဲဘာမ်ားလုပ္မလဲရင္ခုန္ေနမိတယ္...။
ခဏေနေတာ့ က်ေနာ္တို႔သံုးေယာက္သား ပက္လက္ေလးေတြလွန္ၿပိးတန္းစီေနမိတာေပါ့...။
မမ်ိဳးနဲ႔သိမ့္ကတဖက္တခ်က္ဆီမွာ....။
သခင္မကက်ေနာ္တို႔ေခါင္းရင္ဘက္ကိုေလ်ွာက္လာရင္း ေခါင္းရင္းဖက္မွာရပ္လိုက္တယ္...။
က်ေနာ္တို႔ေမာ့အၾကည္႔.... သခင္မကက်ေနာ္ေခါင္းကိုလာအခြ...။
က်ေနာ္လဲပင္တီေလးေအာက္ကအကြဲေၾကာင္းေလးကိုၾကည့္ေနရင္း စိတ္ေတြအရမ္းထေနတုန္း
သခင္မတြန္႔ခနဲၿဖစ္သြားၿပီး က်ေနာ္ရင္ခုန္ၿမတ္နိုးရတဲ့အကြဲေၾကာင္းေလးကေန ဝါတာတာအရည္ေလးေတြ
တၿဖည္းၿဖည္းစိမ့္ထြက္လာပါေတာ့တယ္...။
မမ်ိဳးကပါးစပ္ဟေပးဖို႔ေၿပာထားေတာ့ က်ေနာ္လဲပါးစပ္ကိုဟေပးထားမိတယ္...။
ငံသလိုလိုခ်ိဳသလိုလို...ငံၿပာရည္ထဲေရနဲ႔သၾကားေရာထားသလိုအရသာမ်ိဳး...
အနံ႔ကေတာ့....ေၿမပဲၿပဳတ္ထားတဲ့အရည္နံ႔လိုလို...
ေႏြးေတးေတးအရည္ေလးေတြဟာ...က်ေနာ့္မ်က္နွာနဲ႔ပါးစပ္ထဲကို
ေရကာတာက်ိဳးသလို တၿဗန္းၿဗန္းက်လာပါေတာ့တယ္...။
က်ေနာ္လဲသခင္မရဲ႕ကြဲေၾကာင္းေနရာေလးကိုၾကည့္ရင္း
ပါးစပ္ထဲေရာက္လာသမွ်ကို ၿမတ္ၿမတ္နိုးနိုးၿမိဳခ်မိလ်က္သားၿဖစ္ေနတယ္...။
သခင္မကက်ြန္ေတာ့္မ်က္နွာေပၚတင္မကမမ်ိဳးနဲ႔သိမ့္ရဲ႕မ်က္နွာေပၚကိုလဲ
ေစာေစာကအတိုင္း ဆက္ေပါက္ခ်ပါတယ္....။
ၿပီးေတာ့မွ...က်ေနာ့္ပါးစပ္ေပၚ က်ေနာ္သိပ္ၿမတ္နိုးမိတဲ့ အကြဲေၾကာင္းေနရာေလးနဲ႔ဖိၿပီးထိုင္ခ်လိုက္ပါတယ္..။
ပင္တီေလးကေနတစိမ့္စိမ့္က်ေနတဲ့ ရွူရွူးစက္ေလးေတြက်ေနာ့္ပါးစပ္ထဲတစိမ့္စိမ့္က်လို႔ေပါ့...။
က်ေနာ္လဲ အားမလိုအားမရနဲ႔လ်ွာနဲ႔ပါယက္ေပးမိတယ္...။
စိတ္ထဲမွာလဲ သခင္မကငါ့အေပၚအေရးတယူရွိၿပီး အခြင့္ထူးေပးတယ္လို႔ခံစားေနရတယ္...။
မမ်ိဳးနဲ႔သိမ့္လဲ အားရၾကည့္ေလးေတြနဲ႔ၾကည့္ေနမွာပဲေပါ့...။
က်ေနာ္ယက္ေတာ့ ရွူးစိုေနတဲ့ ပင္တီပါးပါးေလးေအာက္က ေရႊပြင့္လႊာႏွစ္ခ်ပ္ရယ္ ရတနာေရႊဂူရယ္ကို
ေကာင္းေကာင္းေလးထိုးထိုးမိေနသလို ဝိုးတဝါးေလးလဲၿမင္ေနရတယ္...။
က်ေနာ္ဆိုတဲ့ေကာင္ကလည္း လူကသာငယ္တာ။
ဘာဂ်ာေပးလာတဲ့သက္တမ္းကနည္းတာမ်မဟုတ္တာ...။
သိမ့္ဘယ္လိုၾကိဳက္တယ္ဆိုတာသိေတာ့ အဲ့ေနရာေလးေတြအဓိကယက္ေပးမိတယ္...။
သခင္မဆီက နူးညံံ့တဲ့ညည္းသံေလးေတြ ၾကားရတယ္...။
ရွူးေတြကပဲ မကုန္ေသးတာလား...။အရည္ေလးေတြထပ္ထြက္လာသလိုပဲ...။
ဒီအရည္...ဒီအရည္...။ကေနာ္သိပ္သိတာေပါ့ဗ်ာ...။
သခင္မလဲေတာ္ေတာ္ေကာင္းေနပီဆိုတာ...။
ရုတ္တရက္ သခင္မကထလိုက္ၿပီး...
"ငါ့ပင္တီကိုနင္တို႔ႏွစ္ေယာက္ပါးစပ္နဲ႔လာခ်ြတ္ေပးစမ္း"
က်ေနာ္နဲ႔သိမ့္ကိုလက္ညွိဳးထိုးရင္းေၿပာလိုက္တယ္...။
သခင္မပင္တီေလးခ်ြတ္မယ္ဆိုပါလား???
က်ြန္တေယာက္အတြက္ေတာ့ မဟာ့မဟာအခြင့္ကအေရးၾကီးပါ...။
သခင္မတကိုယ္လံုးအလွအပတို႔ထိပ္ေခါင္ ရတနာေရႊဂူေလးကိုဖူးၿမင္ရမယ္ဆိုပဲ...။
သခင္မေၿပာတဲ့အတိုင္း သိမ့္ရယ္က်ေနာ္ရယ္ဟာ ေရွ႕နဲ႔ေနာက္ ေနရာယူလိုက္ၾကပါတယ္..။
သိမ့္ကနီးေတာ့ သခင္မေရွ႕က အေပၚေဘာင္းဘီစေလးကိုကိုက္ထားပီးပါပီ...။
က်ေနာ္လဲအလ်င္အၿမန္ ေနာက္ဖက္ကိုေၿပးသြားပီးတင္ပါးေပၚကအစေလးကိုဒူးေထာက္လို႕
ကိုက္ထားမိပါတယ္...။
လံုးတက္ေနတဲ့တင္ပါးေလးဟာ သခင္မရဲ႕ေနာက္ထပ္ရတနာတပါးဆိုတာ မ်က္ဝါးထင္ထင္ေထာက္ခံလိုက္ရပါတယ္..။
လွလိုက္တာသခင္မရယ္....။
သိမ့္နဲ႔က်ေနာ္လဲ တိုင္ပင္ကိုက္ ပင္တီေလးကိုေရွ႕ေနာက္ၿဖည္းၿဖည္းခ်င္းဆြဲခ်လိုက္ပါေတာ့တယ္...

No comments:

Post a Comment