စာမ်က္ႏွာမ်ား

Thursday, June 5, 2014

အတံု႔အလွည့္-အပိုင္း(၃)

အတံု႔အလွည့္၊အပိုင္း(၃)

မမစိမ့္....နာမည္နဲ႔လိုက္ေအာင္သူ႔အမူအရာေတြမ်က္လံုးေတြကေအးစိမ့္ေနတယ္။
သူ႔ဆီကဘာစကားမ်ားထြက္လာမလဲလို႔က်ေနာ္တို႔ေမွ်ာ္ေနမိတယ္...။
"နင္တို႔ႏွစ္ေယာက္အၿပစ္ရွိလား..."
ခပ္ၿပတ္ၿပတ္ေမးခြန္းနဲ႔အတူသူထရပ္လိုက္တယ္...။
က်ေနာ္တို႔လဲ...ဟုတ္ကဲ့လို႔ၿပိဳင္တူေၿဖမိတယ္...။
"အငယ္မ"ခပ္မာမာေခၚပီးၾကိမ္လံုးသြားယူခိုင္းတယ္...။
က်ေနာ္လဲမမစိမ့္ရိုက္မယ္ဆိုသိပ္မနာဖူးေပါ့...။
လူၾကီးေတြနဲ႔ၿပန္မတိုင္ရင္ပီးတာပဲဆိုၿပီးစိတ္သက္သာရာရသြားတယ္...။

သိမ့္ၿပန္ေရာက္လာေတာ့ကေလးေပါက္စနလက္သန္းလံုးေလာက္ရွိတဲ့ၾကိမ္လံုးေလးပါလာတယ္...။
ခုထိကိုယ္တံုးလံုးေလးပါပဲ...။
မမစိမ့္ကေအးစက္စက္ေမးတယ္...။
နင္တို႔ကိုလူၾကီးေတြနဲ႔တိုင္ရမလားေပါ့...။
က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္လဲမတိုင္ဖို႔ငိုယိုၿပီးေတာင္းပန္ၾကတာေပါ့...။
"ေအး...မတိုင္ရင္နင္တို႔ငါေၿပာသမွ်လိုက္လုပ္မွာလား"
က်ေနာ္တို႔လဲအလ်င္အၿမန္ပဲေခါင္းၿငိမ့္လိုက္ၾကတယ္..။
"ဒူးေထာက္လိုက္ၾကစမ္း"
က်ေနာ္တို႔လဲတရုတ္သိုင္းကားေတြထဲကအတိုင္းဒူးေထာက္လိုက္ၾကတယ္...။
ကိုယ့္ထက္ငါးႏွစ္ေလာက္ၾကီးတဲ့အမၾကီးဆိုေတာ့သိပ္မထူးဆန္းပါဖူးေပါ့...။
သူကဆက္ေၿပာတယ္...။
"ဒီေန႔ကစၿပီး..နင္တို႔ႏွစ္ေယာက္ဟာငါ့က်ြန္ေတြၿဖစ္သြားပီ...။
ငါခိုင္းတာမွန္သမွ်လုပ္ရမယ္...။
ငါတို႔ပဲရွိတဲ့အခ်ိန္ငါ့ကိုသခင္မလို႔ေခၚရမယ္...။ၾကားလား"
က်ေနာ္တို႔လဲေၾကာက္ေၾကာက္နဲ႔ေခါင္းညိတ္မိတယ္...။
၁၂..၁၃အရြယ္ဘာမွမွနားမလည္ေသးတာဗ်ာ...။
ကစားေနတယ္ပဲထင္တာေပါ့...။
သိပ္မၾကာခင္မွာပဲကစားတာမဟုတ္မွန္းသိရေတာ့တယ္...။
"ဟဲ့...က်ြန္မ။က်ြန္ေကာင္လီးကိုစုတ္ေပးလိုက္စမ္း"
မမစိမ့္ကစကားၾကမ္းၾကမ္းေၿပာတယ္လို႔တခါမွမၾကားဖူးခဲ့ဖူး...။
သိမ့္ကိုၾကိမ္လံုးနဲ႔လွမ္းရိုက္ရင္းေၿပာလိုက္ေတာ့က်ေနာ္တို႔ေတာ္ေတာ္အံ့အားသင့္သြားၾကတယ္။
သိမ့္လဲနာတာေရာေၾကာက္တာေရာနဲ႔မမလို႔ေခၚလိုက္တယ္...။
"ဘာမမလဲ...က်ြန္မစုတ္....ငါဘယ္လိုေခၚခိုင္းထားလဲ"ဆိုပီးထပ္ရိုက္တယ္...။
သိမ့္လဲေၾကာက္ေၾကာက္နဲ႔မရိုက္ပါနဲ႔သခင္မဆိုၿပီးေတာင္းပန္တယ္...။
ၿပီးေတာ့က်ေနာ္လီးကိုကိုင္ၿပီးဂြင္းထုရင္းစုတ္ေပးပါေတာ့တယ္...။
က်ေနာ္အေၿခအေနကိုလံုးဝနားမလည္နိုင္တာပါ...။
မမစိမ့္ဟာသူညီမေလးကိုအရမ္းခ်စ္တာ...။
ခုေတာ့နတ္ဆိုးဝင္ပူးေနသလိုမ်က္လံုးစိမ္းေတြနဲ႔မညွာမတာရိုက္ေနေတာ့တာ...။
"ဟဲ့...ဟိုေကာင့္ဟာမေတာင္ေသးဖူး...နင္ေတာ္ေတာ္အသံုးမက်တာပဲ.."
ေၿပာလဲေၿပာရိုက္လဲရိုက္ေပါ့...။သိမ့္တင္ပါေလးေတြမွာနီရဲလို႔...။
က်ေနာ္လဲအရွိုးရာေလးေတြနဲ႔ငိုေနတဲ့သိမ့္ကိုၿမင္ေတာ့စိတ္ေတြအရမ္းၾကြၿပီးအရမ္းေတာင္လာတယ္..။
"ေကာင္မဖယ္ေတာ့...။က်ြန္ေကာင္မတ္တပ္ရပ္စမ္း...။"
က်ေနာ္လဲလွဲေနရာကေနထရပ္လိုက္ရတယ္...။သူဘာလုပ္မလဲေပါ့...။
သူကက်ေနာ့္ေတာင္ေနတဲ့လီးကိုၾကည့္ၿပီးဘာမေၿပာညာမေၿပာၾကိမ္နဲ႔အားကုန္ရိုက္ထည့္လိုက္တယ္..။
"အား"က်ေနာ္အသံနက္ၾကီးနဲ႔ေအာ္မိတယ္...။ၿပီးေတာ့လီးကိုလဲကာထားမိတယ္...။
"က်ြန္စုတ္...လက္ဖယ္စမ္း"
က်ေနာ္လဲမဖယ္ရဲဖူး...။
ထပ္ရိုက္ရင္ေသေလာက္မယ္...။
အားကုန္ရိုက္ေတာ့အရမ္းနာလိုက္တာ...။
က်ေနာ္မဖယ္တာနဲ႔သခင္မလဲခဏရပ္ေနတယ္..။
အဲ့ခ်ိန္အၿပင္ကအသံၾကားလိုက္တယ္...။
က်ေနာ္ေပ်ာ္သြားလိုက္တာ...။
ကစားေနတာပဲၿဖစ္ၿဖစ္..အတည္ပဲၿဖစ္ၿဖစ္...က်ေနာ္လြတ္ေၿမာက္ခ်င္ပီ...။
က်ေနာ္ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္နဲ႔အေပ်ာ္ဟာခဏသာတည္ၿမဲမွန္းမမစိမ့္ဆီကထြက္လာတဲ့စကားကသက္ေသၿပတယ္။
"မမ်ိဳး...ဝင္ခဲ့စမ္း...ၾကိဳးပါယူလာခဲ့"
မမစိမ္႔ရဲ႕ပိုင္နိုင္မွုရွိတဲ့အမိန္႔သံနဲ႔မေရွးမေႏွာင္းမွာမမ်ိဳးတေယာက္ၾကိဳးေခြတေခြကိုကိုင္ၿပီးဝင္လာေတာ့တယ္...။
မမစိမ့္ဆီေလ်ွာက္သြားရင္းၾကိဳးေခြကိုေဘးကိုခ်..မမစိမ့္ေရွ႕ဒူးေထာက္ၿပီးမမစိမ့္ေၿဖမိုးကိုလ်ွာနဲ႔ကုန္းလ်က္လိုက္တာကို
အံ့အားသင့္ဖြယ္ၿမင္လိုက္ရတယ္....။
က်ေနာ္နဲ႔သိမ့္တေယာက္မ်က္ႏွာတေယာက္ၾကည့္ၿပီးေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မဲ့စြာသက္ၿပင္းခ်မိတယ္...။
မမ်ိုးလဲမမစိမ့္ရဲ႕က်ြန္ပဲကိုး....။
အဲ့ခ်ိန္မွာေပၚလာတဲ့အေတြးေတြထဲမမ်ိဳးလိုလူၾကီးတေယာက္ကိုက်ြန္အၿဖစ္ထားနိုင္တဲ့မမစိမ့္ကို
တကယ့္သခင္မၾကီးအၿဖစ္
ေလးစားတဲ့ေၾကာက္ရြံ႕တဲ့စိတ္ေတြလဲေပၚလာတယ္...၊

No comments:

Post a Comment