စာမ်က္ႏွာမ်ား

Sunday, June 15, 2014

ကာမငရဲ (၂)

ကာမငရဲ(၂)

ဖိုးေကာ္..
သူသည္ လူကုန္ကူးဂိုဏ္းမွ အမဲရွာေဖြရန္တာဝန္ယူရေသာကိုယ္စားလွယ္တစ္ေယာက္ျဖစ္သည္။
သူတို႔ဂိုဏ္းသည္ မိန္းကေလးမ်ားကို နည္းလမ္းအမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္ ရွာေဖြဖမ္းဆီးၿပီး ထိုင္းနယ္စပ္မွတစ္ဆင့္
ဥေရာပ၊အေမရိက၊ အာဖရိကစသည္ျဖင့္ ကမၻာအရပ္ရပ္သို႔ ေလ့က်င့္ၿပီးလိင္ကၽြန္မ်ားကို
ေရာင္းစားသည္။သူတို႔ရွာေဖြရရွိေသာမိန္းမမ်ားကို ထိုင္းနယ္စပ္တြင္ က်ိဳးႏြံလာေအာင္ ေလ့က်င့္သည္။
ယခုလည္း ဖိုးေကာ္တို႔ မြန္မြန္ကိုေခ်ာင္းေနသည္မွာ တစ္ပတ္ခန္႔ရွိေနၿပီး ပိုင္သည္ႏွင့္ဆြဲျခင္းျဖစ္သည္။

*********   *********   *********   *********

က်မ ႐ုတ္တရက္သတိရလာေသာအခါ က်မမွာအခန္းတစ္ခုထဲတြင္ ေရာက္ေနသည္။
က်မ၏လက္ႏွစ္ဘက္ကို လက္ထိတ္ျဖင့္ သံတိုင္တစ္ခုတြင္ တြဲခ်ည္ေႏွာင္ထားၿပီး ေမွာက္ရက္ျဖစ္ေနသည္။
က်မဝတ္ဆင္ထားေသာဂ်င္း
ေဘာင္းဘီမွာ မရွိေတာ့ဘဲ ေအာက္ခံေဘာင္းဘီအညိဳေရာင္ေလးသာရွိေတာ့သည္။ အေပၚပိုင္းတြင္ေတာ့
ဘေလာက္အက်ႌေလးရွိေသးသည္။
က်မမွာမည္သို႔မည္ပံုျဖစ္သြားသည္ကိုေတြးေတာေနစဥ္ အခန္းထဲသို႔
ခပ္ဝဝ၊ ႐ုပ္ဆိုးဆိုးလူႀကီးတစ္ေယာက္ဝင္လာၿပီး... "ေစာက္ေကာင္မ..သတိရၿပီလား၊ ထစမ္း"ဟု ဆိုကာ
က်မဆံပင္ကိုဆြဲေဆာင့္ပါသည္။ ထို႔ေနာက္ က်မ၏အက်ႌ၊ ဘရာစီယာတို႔ကို ဆြဲဆုတ္ကာ ႏို႔ႏွစ္လံုးကိုတစ္လံုးစီနယ္ၿပီး ႏို႔သီးေခါင္းေလးမ်ားကိုေခ်ေပးသည္။ က်မလည္း ရမၼက္ဆႏၵမ်ားႏိုးၾကားလာသည္။
က်မ၏ႏႈတ္ခမ္းမ်ား၊ လွ်ာမ်ားကို စုပ္နမ္းျခင္း၊ ဖင္သားျခမ္းႀကီးမ်ားကို ဆြဲၿဖဲျခင္း၊ ဂ်ံဳနယ္သလို နယ္ျခင္း၊
ဖင္သားျခမ္းႀကီးမ်ားကို ပိတ္႐ိုက္ျခင္း၊
ႏို႔တစ္လံုးျခင္းကို ေဖာင္းေဖာင္းႏွင့္ျမည္ေအာင္႐ိုက္ျခင္းစသည္ျဖင့္ ႏုခ်ီတစ္ခါ၊ ၾကမ္းခ်ီတစ္လွည့္ျဖင့္ ဆြေပးေနရာ က်မ၏ေစာက္ဖုတ္ႀကီးမွာ ေဖာင္းမို႔လာၿပီး အရည္တ႐ႊဲ႐ႊဲျဖင့္ ႐ြလာပါေတာ့သည္။
ထို႔ေနာက္ ထိုလူႀကီးသည္ တံခါးေပါက္နားသို႔သြားကာ တံခါးကိုဖြင့္လိုက္ၿပီး နာမည္တစ္ခုကို ေခၚလိုက္သည္။
ထိုအခါ အသားမည္းမည္း၊ ဂင္တိုတို၊ ကိုယ္တံုးလံုးခၽြတ္ထားေသာလူတစ္ေယာက္ လီးတန္းလန္းႏွင့္ ဝင္လာသည္။ ပထမလူက ေနာက္ဝင္လာသူအား...
" ေဟ့ေကာင္မဲႀကီး.. ဒီေကာင္မကို အခု မင္းလက္ထဲခဏထည့္ခဲ့မယ္။ ငါ မနက္ျဖန္ေရာင္းမယ့္ေစာ္ေတြကို သြားစစ္လိုက္ဦးမယ္။
ဒီေစာ္ၾကည့္ရတာ တ႔ိုမပင္ပန္းေလာက္ဘူး..။ အသက္ေတာ့နည္းနည္းႀကီးတယ္။ ေသခ်ာလိုးၾကည့္စမ္းကြာ..။
 ေစာက္ဖုတ္မိုက္ရင္ ေစ်းနည္းနည္းေအာ္ၿပီး ဆိုမာလီေကာင္ေတြဆီ ပို႔မယ္ကြာ။
ညက် ငါလည္း လိုးၾကည့္ဦးမယ္ "ဟု ဆိုကာ ထြက္သြားေတာ့သည္။

ဒီလင့္ေလးကိုႏွိပ္၍ SKIP AD Buttom ေလးကိုႏွိပ္ေပးျခင္းျဖင့္ ကူညီပါ။  

No comments:

Post a Comment